EMFE Kızlar cuma günü gittiğimde bebek kanala girmemişti. Çok sormuştum hatta nasıl olucak nst şancı çıktı ama hissetmiyorum diye.ama gece 2 de sancim başladı 7.5 kadar evde kendim çektim.size tavsiyem suyunuz gelmediğiniz zaman evde çekin daha rahat. 7.5 eşim e uyandırıp hastaneye gittim .5cm açıklığım vardı. 2 de oğlumu kucağıma aldım zorlu bi süreç ama doğdu an herşey bittiyo. Şuan oğlum küvezde nefes alisverisinde hızlı aliyo diye yarın inşalla h kucağımiza alicaz dua edin.sormak istediğiniz birşey varsa sorabilirsiniz ❤👶🏼
dmngrkm EMFE 18 haftalık hamileyim ben de oğlum olacak inşallah . Biz de Toprak olsun ismi diyoruz. Abisi adaşı sağlıkla kucağına gelsin inşallah 😇🙏🏻
Simayyy EMFE sağlıkla büyütün bebeğinizi, kaç haftalıktınız? Daha önce açılmanız var mıydı? Yoksa o an mı açılma başladı?
Prensimm EMFE gözünüz aydın hayırla sağlıkla kucağınıza da alırsınız inşallah ☺ sancınızı nasıl anladınız başta çok mu geliyo birde geldiğinde neler yaptınız
EMFE svmeybgl ben 39 gittim hiç bir belirti yok dedi doktorum 1 hafta daha bekleyip sezeryan olucak gibiydi.cuma gittim akşamında kanamam vardı. Sancim 100 genede bisey yoktu 1 gecede oldu herşey
EMFE Prensimm karında ilk gaz sancısı gibi daha sonra adet ağrısı gibiydi .şancı geldikçe comelin yada kedi hareketi yapın çok faydası var
Klic EMFE epiduralsiz doğum mu yaptınız zor olmadi mi evde o sancıyı çekmek rahatlamk için neler yaptınız mesela
SevgibiR EMFE gözün aydın çok güzel 🐾 🐚 suyun gelince evde bı kaç saat beklesek bişi olur mu ki acaba