Kızlarr ultrasonda suyumun çok fazla ve bebeğimin ters pozisyonda olduğunu, erken gelebileceğini söyledi.
Hiç bir iş yapma, eyilme, kalkma yeşil çayla suyu azalt dedi.
Ama benim 1tane bebeğim daha var. Hiç bir iş yapmasam olmuyor,yalnız yaşıyorum bu arada.
Hep gittiğim ultrason oğlumda da gitmiştim, suyum çoktu. Ve 37 haftada kendi geldi. Ama onda 32 haftada demişlerdi.
Bu kadar erken gelirmi? Diye korkuyorum.