Karpuz1995
Bence ultrason kağıtları hiç de önemli değil inan tecrübeli iyi doktor olması önemli. Bak benim preaklamsi rahatsızlığm var çok tehlikeli Ahmet hocaya gittim kızımda 37 başında 3250 doğdu ki o hastalık gelişim geriliği yapan bir şey Ahmet Hoca çok güzel yönetti doğumum güzeldi şimdi üçüncüye hamileyim yine ona gidiyorum buralı değilim ailem İstanbul da gel sana çok güzel bakalım diyor ben Ahmet Hoca için gitmiyorum çünkü çok memnunum Siverekten gidiyorum ona