Cansu2233 Arkadaşlar size sormak istediğim şey şu ben hamileliğin boyunca doğru düzgün yine vitaminlerimi ne de ilacımı içebildim çünkü midem çok bulanıyordu hamileliğimin sonuna gelmiş bulunmaktayım sizce bir sorun olur mu benim gibi vitaminlerini alamayanlar var mı bilinçli olarak yaptığım bir şey değil midem çok bulandığı için yutamadım geri çıkardım yani ve son haftalarında hiç içmedim içemedim lütfen bı akıl verin
FyA Cansu2233 valla bnde ne folik asid ne diğerlerini pek kullanamadım su zaten içemiyorum bide üstüne hap da yutamıyorum bakalım benimde son 2 ayım hayırlısı Allaha emanetler 🤲🏻
Canimoglumee Cansu2233 doktorunuza danışsaydınız ya bi çare bulurdu. İçilmesi gerekiyor. İçilmezse ne olur bilemem ama danışmalıydın
Kadersaahin Cansu2233 bende bulantılardan dolayı hiç içemedim şuan demirim çok düşük çıktı doğumda sana lazım olacak bunlar ne yapmak istiyorsun kendine diye azarladı mecbur içiyorum şuan ama yine düzenli içemiyorum 2 gün içiyorsam 3. Gün içmiyorum 27+0
surprizbebe Cansu2233 bence multivitamin içememek sizin değerlerinizi düşürür ancak. Bebiş her türlü alır alacağını🥰
MihribanErdem Cansu2233 ben de aynı siz gibiyim en düzenli folik asidi kullanabildim ilk üç ay daha sonra ben de pıhtılaşma olduğu için corasprin kullanıyorum ama ne devit ne demir ne vitamin kullanamadım. Kullandığım zamanlar bir saat içinde kusma ve halsizlik oluyordu en azından yediklerim kalsın kendimi kötü hissetmeyim diye alamadım ama demir değerim baya düşük çıktı 4 gibi o yüzden şimdi 32.haftada yeniden düzene sokarak almaya çalışıyorum bebek kilosu bir hafta geride kalmış dedi doktor bugün. Bununla ilgili olduğu için zorlansam da içeceğim artık
gozdexx Cansu2233 ben de hiçbirini düzenli kullanamadım beslenmeme de dikkat etmedim şuan 33.haftadayım bebek en çok bu zamanlarda kilo alırmış şimdi daha dengeli beslenmeye çalışıyorum akşam yatmadan önce kefir içmeye başladım onun da etkisi olur illaki
myavocado Cansu2233 yani artık söylenecek bişey fayda etmeyecek sonuna gelmişsiniz, keşke doktorunuza söyleseydiniz, mide problemi olduğu durumda değişiklik yapılıyor ilaçta, illa ki size uygun bir şey bulunurdu.