Aynı durumdan bende muzdaribim. Hiç açıklığım yok doktor çarşamba günü doğuma çağırdı suni ile başlatacak. Ama benim 40. Haftam doluyor çarşamba günü. Ben beklemeyi düşünüyorum fakat doktorum bebek 4 kg geçerse sezaryen olmak zorunda kalırsın dedi. Ne yapacağım konusunda kararsızım