Ftmtsdmr ay aynısı bugün başıma geldi 2 hafta önce gitmiştim 750 vermiştim bugün 900 dedi yani bende sekretere sordum neden 900 diye zam geldi dedi, haziran ayı gelmeden zam mı yapılır allah aşkına, bugün ben de ilk nst ye girdim haftalık gireceğim artık. Doğum ücretini de korkumuzdan soramadık yani zam geldi mi gelmedi mi diye geldiyse o zaman ödenir şimdi moral bozmayalım dedik, abarttıkca abarttılar yani