yuksell07 7.haftaya kadar bekleyin bence 7de giderseniz kalp atışını duymuş olursunuz 4.haftada normalde kese de kolay kolay görünmez,ben tam hatırlamıyorum 5.hafta içinde karnıma bastırarak baktı yoktu kese vajinal yol ile baktı sanki oluşma aşamasında falan dedi ,7 +1de kalp atışını duydum ,bana da sağlıksız bir gebelik dedi hiç muayene etmeden ,doktorumu değiştirdim