Yesillendik_ aynen oylee canim bende üzülmem benimde 2 kızım var 6 ve 4 yaslarinda 3. Gebeligimi ben 2. Sezeryan sonrasi dikis atarken elinden dokuyu dusurdugu icin doktor istmosell kesesi olusmus gecen yil ameliyat oldum duzeltemediler tam rahimi kaybetmemek icin ara kanama sorunum azaldi ama gecmedi 2. Dogumdan doktorumda sorunun azalmasi ici 3. Gebeligi öneriyor