Merhaba kizlar.. 23 haftalık hamileyim, ikinci hamileliğim. ilk doğumum benim için çok travmali geçmişti. Panik atak hastasiyim ve spinal anesteziyle sezeryan olmuştum.. bacaklarım uyuştuğu an panikatağim başlamişti doğum bitene kadar (15-20 dakka) atak gecirdim çok kötüydü, öldüğümü falan düşünmüştüm korkudan. bittikten sonra bile yürütülene kadar ne kadar dakinleştirici verseler de asla uyuyamamiştim bedenim titriyordu o anin korkusu geçmiyordu.. sonrasında da 2 - 3 ay cok kotu lohusa depresyonu geçirdim iste panik ataklar falan.. oğlum şimdi 3.5 yaşında.. tekrar hamile kaldım. Bir taraftan mutlu olsamda içimdeki endişe, korku beni rahat bırakmıyor🥺 bu sefer genel anestezi istedim doktorumdan o anlari tekrar yaşamamak için ama doğum yaklaştıkça çok kötü korkular sarıyor içimi. sürekli ölürsem oğluma ne olur düşüncesi beni dakikalarca aglatiyor. Çok hassas oldum bu konuda. annesiz kalicagini düşünüyorum oğlumun sürekli🥺 bide cok yaramaz ve bana çok bağlı bensiz uyumaz, yemek yemez. bende bir şey olursa ne yapar ne kadar ağlar benim için🥺 kimse benim gibi bakmaz sevmez diye düşünüp düşünüp ağlıyorum😓😓 içim o kadar aciyor ki, etrafimda akrabalarimda anbesiz çocuk görünce direk ağlamam geliyor bunu durduramiyorum, ne yapacağimi da bilmiyorum 😓 evde çocuk bırakıp doğuma giden her anne yaşar mi bu korkuyu? bu normal mi? aranizda böyle hiss eden oldu mu?😓