minik18 Kızlar nerden başlasam bilemedim 3 senelik evliyim ilk 1 sene çocuk düşünmedik hiç 1 senenin sonunda korunmayı bırakır bırakmaz hamile kaldım tabi kimyasal gebelikmis ertesi ay tekrar hamile kaldım çok şükür dedim ama 5 aylıkken düşük yaptım ama hiç isyan etmedim 6 ay korundum tekrar hamile kaldım tabi o da dusukle sonuclandi 10 haftalikken kalbi durmuş beni araştırmaya gönderdiler zeynep Kamilde testler yapildi ve kan pihtilasmasi çıktı neyse 3 ay korundum bu seferde hamile kalamadm psikolojim bozulmuştu artık rahim filmi istediler benden gittim çekildim ve o ay korunmadm hiç hamile kalmışım tabi bundan haberim yok adet günüm geldi hastaneye kan vermeye gittim kocaman bir negatif 0.100 cikmis test sonucum aglaya aglaya geldim eve tabi eşim hep destekcimdi neyse 8 gün geçti adetimden bu seferde idrar testi yaptım pozitif çıktı tabi ben havalara ucuyorm eşimede gösterdim oda aynı şekil ertesi gün kan vermeye gittim ve gerçekten hamileymisim tabi 9 ay boyunca kan sulandirici iğne kullandım o 9 ay nasıl geçti bilmem hep bi korku içinde acaba bişey olcakmi diye rabbime çok şükür doğum yaptım şimdi 3 günlük oğlum demem o ki hiç bir zaman umudunuzu kaybetmeyin ve isyan etmeyin rabbim isteyen herkese en kısa zamanda nasip etsin ınşallah
Tostosunannesi minik18 Rabbim isteyen herkese nasip etsin insallah 😍 Allah analı babalı büyütsün canim 💕