Ozlem_032 Yaşayan var mı kızlar bebeğim 1aylik dün anne memesine benzeyen bir emzik aldım ve verdim tuttu sonrasında benim göğüsümü tutmadı ama uyuduktan sonra verdim tuttu sabahta. Emdi saat 12gibi verdim emmedi şimdi de verdim aldı ama çok değil üç ya da beş kez çekti uyuya kaldı bırakıyor mu bırak miyor mu şaştım nolur yardimmmmm
tgbmerve Ozlem_032 40 günden önce dr.lar emziği önermiyorlar danışarak mi verdiniz , denemeye devam edin asla emzik vermeyin acıkınca mecbur tutacak biraz sabır
Yusragezer Ozlem_032 bende bunu yaşadım gibi oldu bacım damlası var gaz damlası hafif tatlı bir damla onu göğüs ucuma sürdüm de aldı şeker sürme sakın damlası varsa onu sğr
06Canan Ozlem_032 burası ortak konuşma yeriya herkesde fikrini söyleyebiliyor bende söyledim rica ederim bu arada
MorKelebek54 Ozlem_032 yani hanimefnediye kiziyosunuz ama hakli. Kendi memenize alismayan bebege emzik verilmez ki ne gibi durum olmus olabikir de emzik verdiniz mersk ettim. Dediniz ya “bilip bilmeden konusmak ne hos” dedigniz icin soruyorum
Zeynepkrkytlli Ozlem_032 emzik biberon kullanmayın diye basbas bagiriyo uzmanlar bu yüzden Benim gittiğim hastanede meme başı uyumlu diye satiyiolar o iyice başa bela çocuk ona alisiyo bu sefer dediler Benim hastanem çok karşı biberon emzik mama olayına bana da saçma geliyor Emzik bebeklerin ağzında çok guzzel duruyo ama biz almadık hiçbirini inşallah kazım da olmaz Siz de vermemeye çalışın 0-2yas arası beslenme yetişkinlik dönemindeki sağlığımızı %70oraninda etkiliyormus İnşallah memeye tekrar alışır 🌸
Ozlem_032 MorKelebek54 sürekli ağlıyordu ortada hiç bir problem yokken gazı falan yok karnı tok uyumak istemiyor ve artık ağlamaktan sesi kısıldı doktorum da deneye bilirsin dedi bende denedim tuttu
MorKelebek54 Ozlem_032 gazinin olmasigini nerden bikiyisunuz ki? Bagirsaklarinda gazi var belki ? Pisman olmamak icin keske vermeseydiniz simdi memeye alistirmaya caliscaksiniz. Bi video da girdum siringayla emzige anne dutu kouyuyodu (ignesiyle batirip) sonra bebege veriyidu bebek emzigi cektikce sut geliyodu emdiginde snliyodu ki sut geliyo bi deneyin isterseniz
Ozlem_032 MorKelebek54 kuşum gazının olmadığıni da artık sürekli aglayinca dayanamadım acaba hasta mı diye hastaneye götürdüm ve orda ultrasona falan girdi ordan biliyorum
MorKelebek54 Ozlem_032 ultrasonla goruntulenebiliyo muymus😳 bilmiyodum. Bizim doktorumuz karnina bakmisti oyle demisti alltan gazi var diye damla vermisti sonra
Alyadefne MorKelebek54 tbi ki görüntüleniyor canım benim kızım 6 yaşında 2 hafta boyunca her gün karnım ağrıyor dedi tuvalete çıktığı halde ve şişmişti karnı götürdüm ultrasona soktular bsğırsağında çok yoğun gaz çıktı ona göre ilaç verildi yani ultrason en etkilisi direkt bağırsakları görebiliyorlar gaz olayını aklımızda bulunsun
ece1234- Ozlem_032 meme reddi diye bir şeye asla inanmıyorum bizim stresimiz bebeğe yansıyor lütfen böyle şeyler düşünüp strese girmeyin bebek annesinin memesini boş duygusuz bir şeye değişir mi hiç annesine yakın olmak ister ama siz strese girerseniz uzaklaşmak ister ona sadece sevginizi yansıtın dünyaya alışmaya çalışıyor
Nisa-72 Aynı şey benim başıma da geldi. Emziği direk bırakın, eninde sonunda memeye alışacak , sabırlı olun .