aslanbaby_ Hanımlar merhaba, merak ettiğim bir konu var. 26 haftalık hamileyim çok şükür daha çatlağım olmadı. Sizler kaçıncı hafta da çatlamaya başladınız. Doğuma kadar hâlâ çatlama riskim tabiki de var merak ettiğimden sormak istedim
-Pinar96- Önlemimi daha 2. Ayda almaya başladım ilk kullandığım bende alerji yaptığı için organik zeytinyağı ile devam ettim taa ki 30. Haftama gelene kadar her şey çok güzel ilerliyordu çatlamadım derken göbek deliğimin etrafında iki üç tane çatlak görene kadar ve aynı zamanda meliboz un bir ürününü de kullanıyorum. Günde 3 - 4 defa masaj yaparak kullanıyor olmama rağmen çatladım. aslanbaby_
Haticeburak06 aslanbaby_ çok şükür karnım ya da başka yerim hiç çatlamadı. Ama bacağımın üst iç kısımları çok fena. Çatlıyosada çatlasın napayım😂 39 haftalığım
Myrtle aslanbaby_ benim hic olmadi, 3 5 kez hindistan cevizi yagi surdum surmedim. 15 kilo aldim hamilelikte. 18 gun once dogum yaptim catlak falan olusmadi hala.
gdaslik aslanbaby_ doguma bir iki hafta kala ilk gebeliğimde. Birden ödem olmuştu ve bacaklarım çatlamıştı. Bu gebeliğimde henüz yeni bir çatlak yok. Herhangi bir ürün de kullanmadım öncekinde de şimdi de. Genetik bu çatlak işi. Annemin de bacakları çatlamış gebelikte benimde. Karnımda hiç çatlağım yok. Anneniz çatladıysa muhtemelen siz de çatlarsınız.
Ecrinmiray 29 dayım şuan küçük küçük başladı bugüne kadar hiç çatlamadım oysa ben aşırı yatkın bir insan olmama rağmen böyleyim
RumeysaRumi 21 haftalik şuan yeni bir çatlağim yok 🙂 oğlumda doğuma 1 ay bile yoktu bikac gunde catlaklarım olustu. Hiç catlağim olmaz sanmistim 😄