Kızlar adetimin başlangıcı da bir garip oldu leke geldi 3 gün sadece sonra adet oldum 7. Günü saydım bitti, şimdi lekelenmeden itibaren 10. Günüm bugün baktım yine bildiğimiz leke var acaba ben üşüttüm ya da enfeksiyon mu var diye düşünüyorum. Adetim bitmiş oluyor mu ben her gün gusül almaktan yoruldum da 😂
4 gündür de yine leke geliyor sadece bu arada. Gün içinde bir defa sadece yani. Geçen ay kimyasal geçirmiştim alakası olabilir mi ?? Adetim bitmiş sayılıyorsa ovülasyon başlıyor mu ? Ben adet bitiminden itibaren ovülasyon testi yapacaktım zaten ama böyle bir garip oldu ben yine ilk leke geldi tamam bitti dediğim gün yapmıştım bir test, bugün tekrar yaptım ovülasyon testi artık leke felan bakmıcam yapcam. Bu lekenin neden olduğunu tahmin eden ya da yaşayan varsa doktor be dedi söyleyebilir misiniz 🥺