Esra-135 hayırlısı ile pozitif görürsünüz inşallah ben 4 gün gecikince test yapmıştım silik çizgi bile çıkmadı gölge çizgi bile yoktu sonra gecikmemin 10. Günü testle uğraşmadım gidip kan verdim sonuç 100 çıktı 31 haftalığım ama aslında 33 haftalık olmam gerekiyor son adet tarihime göre 2 hafta geç döllenme olmuş