Momyyzz Karnımda pıt pıt bi atma var tekme desem değil belli aralıklarla kalp atışı gibi düşünün bebeğin kalbi bu kadar yavaş atmaz kendi kalp atışım da değil böyle pıt pıt karın eden atar biliyor musunuz
Aylaa123 Momyyzz bugün bende aynı şekilde hissettim ve sonrasında hafif bi dalgalanma oldu ilk gebeliğim ve 16+3 üm normalde daha ileriki zamanlarda hissediliyormus ama ben niye erken hissettim yada bebek değilmi acaba 😂
akduman09 Aylaa123 bana doktorum aynı haftalarda bağırsak haraketi diyip gülmüştü 🤭 20. Haftamda net hissetmiştim
hyena Adlaksy evet benimde oluyordu çok zevkli geliyor hissedince gülüyordum hep doğduğunda bile hıçkırıyordu 🤣
Gulbaharazram Aylaa123 daha yeni yeni hareketlenmeye başlıyor canım bende kızımda dıyordum kalp günü atıyor kalbîmı düye 😂😂sonra sonra hareketleri daha çok belırgınlestı