Gizem_miros doktorum dış gebelik söz konusu değil bebeğin gözükmemesi normal dedi zaten hamile olduğumu öğrendiğimde betahcg 194.93 tü 2 haftalık falandık geç gideyim görürüm diye umutlanıyordum kese var bebek yok diyince biraz modum düştü inşallah 10 gün sonra görürüm çok teşekkür ederim yorumlarınız yüreğime su serpti 💕☺️