HESA20 ay hayırlı olsunnn bende de var pcos ama en son bişey yok demişti doktor bile edim ama hayırlısı bende daha belki koyulaşmaz diye bugünü değerlendiririm bir iki güne pik olursa da yine üç gün üst üste olacak şekilde yaparım. Bende bu arada bir gebenin günlüğünden aldım🌸