_gulfer valla benim prematüre ikisi de, hani diğer bebeklere kıyasla bakımı gelişim basamakları daha zorlu bir süreç, ona rağmen üstesinden geldik eşimle, ki bizim aileler uzak şehirdeler yardım da almadım, aylıksız izne çıktım geze toza büyüttüm valla, kızım 1 yaşında abla olduğu için kıskançlık kavga dövüş gibi sorunlarımız da olmadı çok şükür, tam tersi çabuk benimsedi. Genelde küçük yaşta kardeşi olan bebekler daha hızlı adapte oluyolar sürece.