Sevgili annelerim, anne adaylarım umarım herkes sağlıkla çocuğuna kavuşup huzurla büyütür 🙏🏻 bebeğim 18 günlük ve bir şekilde silikon uca alışmak durumunda kaldı. Nasıl bıraktırabilirim? Bazen direkt göğsümden de emdiği oluyor ama çabuk sinirleniyor ben de bu durumu yaşamasını istemiyorum. Ne yapabilirim?
Bir de bu silikon uçların kullanımı bakımı nasıl olmalı, farketmeden yanlış bir şey yaparım diye korkuyorum