1sumeyye1 ben biraz erken öğrendim gebeliğimi aslında 3 haftalıkken falan belirtilerim başladı. Sat 13 nisan benim, 8 mayısta ilk kan verdim 25 çıktı 10 mayısta verdim 65 olmuştu 2 katından fazla yükselince vermedim bidaha . Doktora gittim 16 mayısta 4 haftalıktı ozaman kese görünmedi ama pıhtılaşma testi istemişti doktor 1 düşük 1 erken doğumum oldu benim. Onun için 17sinde kan vermeye gittiğimde beta da verdim 1027 çıktı normalde 500-600 olması gerekirken bidaha da vermedim zaten kan .
Kese için gitmediniz mi doktora hiç şuan benim baya yüksektir vermedim o yüzden kese göründükten sonra betaya bakılmıyo zaten