Nergiz7 35+2 bebeğim çok hareket ediyor, son zamanlarda daha da çok etmeye başladı, sizlerin de öyle mi ?
Ozgednc Nergiz7 ay dün akşam benimde öyleydi 9.5da bı başladı gece 1e kadar durmadı normalde okadar hareketli değil uyurdu ederdi bildiğin GS’ın şampiyonluğunu kutluyordu içerde 😁