Basından beri yüksek tansiyonum var takipteyim 2 preaklempsi öyküm olduğu için 32. Haftaya ayak bastık ama hiç halim yok günde 3 kez alfamet kullaniyorum ama iki kipirdanayim evin içinde 14 15 e yükseliyor tansiyonum gözlerim kararıyor yürümeye mecalim kalmadı artık