Merhaba kızlar . Bugün şehir hastanesine gidip kan testi ve idrar testi yaptırdım ama doktor sanki çok bir şey istememiş gibi geldi bana . Sadece kan değerlerine bakılmasını istemiş . Siz de başka nelere bakıldı ?(tsh, topsoklazma testi falan istemeyince bana bir garip geldi )