Busraxo Merhabalar anneler 23 haftalik hamileyim cok kotu grip olmusum ayni korona gibi , ne icsem iyi gelir sizce lutfen cevap alim
Ahrez Ben hamileligimin ilk 6 ayi hastaydim neredeyse, atesli influenza bile oldum. Sarimsak kuru cok faydali, sabah aksam yiyin hastaliginiz hafifleyince gunde bir yapabilirsiniz.
Zynpkcn Bende 6 ay boyunca hep grip gibiydim ama benide tek rahatlatan birnyemek kasigina zeytinyag ve limon sıkıp ictim sabah aksam