Yazan Merhaba hanımlar🥰 çatlak kremi ne zaman kullanılmaya başlanmalı, kullandığınız önerdiğiniz ürün yağ vs var mı? İlk gebeliğim çok bilmiyorum yardımcı olursanız çok sevinirim ❤️
biranne__ Yazan ben 4. Ayda başladım badem yağı kullanıyorum çok iyi geliyoe her gün değil arada bir sürüyorum son aylarda her gün sürcem ama
nurtug Yazan ben 12 haftadan beri kullanıyorum şu an 37+3 olduk çatlak olmamıştı son iki hafta içinde birkaç minik çatlağım başladı başlarda hergün olmasa bile iki günde bir nemlendirin göbüşünüz çıkmaya başlayınca her gün uygulayın sonlara doğru bebiş büyüdükçe aşağı doğru ağırlık oluyo ister istemez oluşmaya başlıyo
ireemmtn29 Ben 27. Haftadayım herkesin vücudu farklı mesela ben ciddi bir kilo almadım tartıda 6 kilo almışım ama görüntüde çok fazla belli değil 50 kilo ile gebe kaldım 56 olmuştum en son ben de düzenli krem kullandım çatlaklar için ama kullanmasaydım da bu aya kadar çatlayacak kadar kilo aldığımı sanmıyorum siz kendinizi takip edin bence
Yazan ireemmtn29 şanslısınız maşallah😇 inşallah ben de öyle olurum 8 haftalığım daha. 55 ile başladım şu an 53 üm 😅😅😅 çok alacağımı düşünmüyorum ben de ama çatlaklardan epey korkuyorum
eylulye öncesinde de sık sık vücudumu nemlendiriyordum ama düzenli çatlak önleyici krem kullanmaya 16. hafta gibi başlamıştım. şu an 36. haftadayım hiç çatlağım olmadı ama çok kilo almadım onun da etkisi olabilir. toplam 8kilo aldım şu ana kadar
Badeyerlikaya bio oil çatlak yağını kullanıyorum, çevrem de kullanan kişiler de bunu önerdi. 10. haftadan itibaren kullanıyorum Sadece göbeğime değil göğüs ve kalça kısımlarıma da düzenli her gece kullanıyorum. inşallah çatlak olmaz.
Ipekulas Yazan zeytinyağı canım en iyisi o krem yağ falan boş sabah akşam hakiki zeytinyağı kullan ben akşamları vazelinde sürüyorum 36. Haftaya gircem bir tane çatlağım çok şükür 🙏🏻🙏🏻