papatyamm_ ben ilk çocuğumda park yatak kullanmıştım. Kullanışlı evet ama alt kademede de olsa belli bi yaştan sonra tırmanıp atlayarak çıkıyorlar içinden, tehlikeli olabiliyor. Çocuk sığsa bile 2 yaştan sonra kullanamayabilirsiniz.
O yüzden bu kez anne yanı beşik aldım, sonra 2 yaşa kadar normal ahşap beşik, 2 yaştan sonra da montessori tarzı yere yakın bişey almayı düşünüyorum.
Sizin eklediklernizden elele madre daha kullanışlı sanırım. Eğer yükseklik olarak yatağınıza denk gelirse anne yanı olarak da kullanabilirsiniz.