Beyzagzn Arkadaslar iyi aksamlar. Dun bir post okudum dogum korkusu hakkinda bu yuzden iyice gerildim ve gordum ki ben gibi olan birkac kisi daha olmus. Lutfen kendi olumsuz hikayelerinizi yazip daha dogum yapmamış ve ilk dogumu olacak arkadaslari kormutmayin kimse sizin iskence diye adlandirdiginiz hikayelerinizi okuyup korkmak zorunda degil. Kaldi ki bu sans isi sezaryen normal dogum demeksizin her turlu zorluk olabilir. Allah hepimizin yardimcisi olsun ve hayirli dogumlar nasip etsin insallah...
sonsuzmasalim Beyzagzn ben o postu görmedim sahsen ama beni böyle postlar geremiyor korkutamiyor zaten. sonucta herkesin dogumu farklidir. bi kadin bile 3-4 tane dogum yapsin her dogumu farkli gecer. Allahim hepimize hayirli kolay bir dogum nasip etsin insallah😊