Mozi1605 Kızlar transferin 16. Günü en son beta hcg 3948 di az önce sancılı kanamam oldu şuan doktora gidiyorum korkudan ölücem basına gelen varmı nolur dua edin bişey olmasın nolur
melissannesi Mozi1605 çok strese girme canım benim kız kardeşimde 2 embroyo transfer olmuştu kanama oldu şükür hiç bişey olmadı biraz yorma kendini istirahat yap zorlamış olabilirsin bedenini dikkat et
Kelebegimmm insaAllah her sey yolunda olur🤲🏻bir tanidigimda da transfer olmus 2 embriyo.boyle kanamasi olmus 1i dusmus 1i kalmis.
Mozi1605 melissannesi sürekli yatıyorum canım dün başladı kanama akşama doğru kahverengiye döndü bugün öğlen yine kırmızıya döndü iğnelerimi yapıorum ve sürekli yatıyorum en kısa zamanda bitmesi içinde dua ediyorum fakat ikiz gebeliklerde bu kanamalar oluyomuş duyduguma göre