Zhrbjts Bel kasık ağrım.sogukta üşütüp regl olmuş gibi :) birde iç bacağımda ağrı var geçen persembe kontrolum vardi hersey normal ama.agrilarim canımı sıkıyor bazen arar vajina girisi yada icerde bi yerlerde sancımalar oluyor normal miii
Adlaksy Zhrbjts ilk haftalarda bende de vardı söylediğin belirtiler bence normal canım sırt ve kasık ağrım hâlâ devam ediyor ve 33+4 haftalığîm
Gmzgm Zhrbjts heh aynısını yasiyorum su an sanki adet olacak gibiyim yarin 8 hafta olcak benimde korktum ben de
Zhrbjts Adlaksy teşekkürler iç bacak agrilarim gunluk yasantimj cok.etkiliyor otururken sanki maraton kosuya katilmis gibi bi his veriyo😁🤣
Adlaksy Zhrbjts 😂😂😂 evet ebn ayağa kalkarken bacaklarım titriyordu ve gece uyurken huzursuz bacak sendromu tutuyor bu en kötüsü bence şuan haline şükret inşallah sende de bacak sendromu yoktur
Zhrbjts Gmzgm normal normal ama hic his degil 😁 ama olsun saglıklıca olsunlarda ay birde oturunca dik oturmak istemiyorum.o zaman daha cok baskı agri sancı hissediyorum ama kambur durmak istemiyorumki bebek yanlis yerlesmesin diye oy oy
seyda-4 O ağrılar inanılmaz malesef göğüs bel karın kasık hepsi zorluyor insanı sürekli dinlenme modunda olmaya çalışın bende çok endişe etmiştim hala ağrılarım oluyor tabi
Gmzgm Zhrbjts benim bi de bugün aşırı akıntım var çamaşırım hep ıslak bildiğin su gibi insallah sağlıkla alırız kucağımıza 😦🤲🏻
Zhrbjts Gmzgm oda kokulu kesik kesik veya sarı degilse endiselenme hormonlardan oluyir benik bi arkadasim.hamileligin ilerleyen zamanlarimda daha artacagini hatta kendisinin bi ara ozellikle camasir stogu icin alisvrise ciktigini soylemisti🤣
Gmzgm Zhrbjts valla bende alicam artık yetmiyo😂 yok şeffaf geliyo ama dün mesela açık sarı geldi doktora gidince ben soyliyim yine de mide bulantım yok pek şükür ama ağrılı geçiyo hele bel ağrısı 🫠
Zhrbjts Gmzgm açık sarıysa ve sürekli sarı degilse sorun yok canim ama tabi doktoruna her durumdan.bahset umarim hepimiz sagliklica guzel gecirir ve kavusuruz
Gmzgm Zhrbjts surekli değil yoktur insalalh idrar temiz çıktı ama vajinal baktirmadım amin canım teşekkür ederim🌺