ecett Kızlar gebelik testim pozitif çıktı,ilk gebeliğim tahminlerime göre şuan 6. Haftadayım henüz hastaneye gidemedim randevu alamıyorum, kan tahlillerini vs sağlık ocağında yapıyorlar mı nasıl bir yol izlemem lazım
Zeyna_12 ecett beta hcg ne baktıysan sonuç pozitifse kadın doğumda direk ultrason yapıyorlar ondan sonra da onlar ne yapman gerektiğini söylüyorlar ama ilk haftalar pek bişey yapmanı istemezler
Zeyna_12 ecett o zmn direk kan ver ondan sonra oda pozitif olursa kadın doğuma gidip muayeneye girersin