Enfal_06 benimde öyle sağ kasığıma kramp girdi 2 gün önce ilk defa başıma geldi korktum neyse ki bir daha olmadı aman sağ kasık ve yanda sanki birileri çekiştiriyor gibi ağrı var doktorum bol bol dinlenmen lazım dedi Çok ayakta kaldığın için oluyor dedi Ben çok hareketli biriyim Yerimde durmuyorum belki de o yüzden bu kadar ağrım var