Dilarac Trizomi 18 çıktığı için aldırmak zorundayım Amniyosentez yaptırdım sonuç 4 haftaya çıkar dedi o sürede 19 hafta oluyorum fetal dna da çıktı Trizomi 18 olduğu Kürtaj mı olur doğum mu
Kbrbydk Dilarac doğum olur canim. 9-10 haftadan sonra kürtaj olmayacağı için sancı verip doğum yaptırıyorlar
sehrengiz_8 Dilarac canım doktordan doktora değişir mi bilmiyorum ama kendi doktorum 16. Haftaya kadar kürtaj veya düşük 16 haftadan sonrası için ölü doğum demişti. Ama bebeğin gelişim düzeyi vesaire baz alınır herhalde böyle söylediğine binaen yazmak istedim
Maraffguler Dilarac onu bilmiyorum canım ama benim tahminim normal değil sezeryan ile alırlar yine sen doktora sor bakalım yanlış yonlendirmeyim
Dilarac Tictack ikili test de yüksek çıktı burun kemiği ve kordonda problem gördü sonra fetal dna da Trizomi 18 çıktı ve amniyosentez le alınacak
qusel Dilarac fetal DNA yaptırdığını yeni gördüm sana moral vermek için sordum ama sonradan okudum. Hakkında hayirliİ olsun canım 😔