Merhaba. Benim 3 gün önce ilişki sırasında beyaz uzayan bir akıntım geldi. Dün de uygulamaya göre doğurganlık seviyesi yüksek yazıyordu ve çamaşırımda yine beyaz akıntı vardı. Dün değerlendirdik. Bugünü de değerlendirmem gerekiyor mu yoksa yarın mı değerlendirmeliyim. Sperm kalitesi falan diyorlar ya o yüzden iki günde bir ilişki olmasına dikkat ediyorum. Ama yumurtlama zamanlarında peş peşe olması gerek diyenler de var. Bu konuda bilgisizim yardımcı olur musunuz 🥲