Esoss88 Ben de öğrendim bugün yüzde 95 kız dedi inşallah değişmez 🥹 burda sorduğum kişiler hep erkek dedi bir tek @huysuz__ bildi 😇😇
Zynp-ela6 Esoss88 Ay cnm ilk kızım da bana ayrintilida %90 erkek demişlerdi kız oldu valla bunda da korkuyorum değişir diye 😀 ilerleyen zaman da yine sorarım doktora tabiki sağlık önemli h
huysuz__ Zynp-ela6 çok güzel yaa biz de kızıma bu kez kız kardeşi tutturduk, nasıl mutlu dört gözle bekliyoruz😍sağlıkla gelsin prenseslerimiz😍
Esoss88 Zynp-ela6 valla benim de ilki erkek onda da yüzde 90 kız demişlerdi sonra erkek çıktı ne olacağı hiç belli olmaz 😄 Allah hepimize sağlıklı hayırlı evlatlar versin
Zynp-ela6 huysuz__ kızım 4 yaşında hep kız.olsun anne diyordu 😀 demekki hissetmiş kuzum 😀 benim.bacim yok kızımın olacak inşallah 🙂
huysuz__ Zynp-ela6 uyyy benimki de 4 yaşında, Allahım hayallerinden daha güzel günler görmeyi nasip etsin inşallah 🥰😋
Zynp-ela6 Esoss88 tabiki cnm pazartesi devlete gtcem bide ona sorarım ama bilmiyorum da emin konuştu 😀