Benim 36 haftalık hiç kendini göstermedi bir kere gösterdi onda da %100 kız dediler fakat ondan sonra hep kıza benziyor dediler bilemiyorum yanılma olur mu detaylı ultrasonu da giremedim sizce cinsiyet kız mıdır gerçi benim için fark etmez ikisi de evlat ama alışveriş için sıkıntı oluyor 😂