Aslan-mom bende 36. Haftada doğurcan sandım 😅 sezaryende süt biraz geç inebiliyor normal doğumda öyle olmuyor fizyolojik olarak beden hazır oluyor ve sütün sezaryene kıyasla erken geliyor ama sezaryen öyle değilmiş iki doğum şeklinide yaşadım ilk kızım normal ikinci kızım sezaryen oldu normal doğumda sütüm hemen gelirken sezaryende ertesi gün geldi sütüm o da 1 çay kaşığı kadardı