sutlukahve_ Testte pozitif çıkıp kanda çıkmayan çok kişi olmus benim kasette silik çıktı erken gebeliğin fotoğrafını da ekliycem bugün kan verdim daha sonuçlar çıkmadı ama negatif çıkma gibi bisey olabilir mi?
2princessmother sutlukahve_ ilk gebeliğimde test yaptım aynı böyleydi hatta biraz daha silikti gittim kan verdim 1.47 çıktı doktor negatif dedi üzüldük felan sonra annemin içine doğdu üzülme sen hamilesin 1 hafta bekle dedi aynı öyle yaptım 1 hafta bekledim yeniden kan verdim 317 ile hamile olsuğumu öğrendim 😊❤
1prensesannesi__ sutlukahve_ testin guzel cikmis iki farkli testte de pozitifse daha kanda negatif cikmaz canim
Lalaydnn sutlukahve_ benimde bu şekilde silik çıkıp aynı gün yaptığım kan testinde negatif çıkmıştı 2-3 fgün sonra yaptığımda kanda çıkmıştı
sltn2686 Hiç duymadım böyle bişey kanda daha erken çıkıyor çünkü idrara göre ama şöyle olabilir idrar testinde çok düşük bir ihtimal hata olabilir o yüzden ancak olmuştur
sutlukahve_ 2princessmother bu testi geçen çarşamba yapmıştım bugün kan verdim inşallah pozitif çıkar 🤲🏻
2princessmother sutlukahve_ inşallah canım hayırlısı olsun Rabbim gönlündekini nasip etsin inşallah 🙏
_moom Benimde 2 test pozitif cıktı ve kanda çıkmadı ama gecikmem devam ediyordu 7. Günde bu sabah adet oldum olmasam kan vermeye gidecektim tekrar hayırlısı hakkınzda🥰
sutlukahve_ 1prensesannesi__ evet ikisinde de pozitif kasette çok silik ama var bunda da çıktı kan verdim inşallah onda da vardır 🤲🏻
1prensesannesi__ sutlukahve_ bu testler kaset testlere göre cok daha hassas koyuluk farki ondan oluyo bende 3 4 tane erken test yapmistim son yaptigim test senin testin gibi cikmisti 😃 silikten her gün koyulasmisti