Gamzeg kılosu az degıl merak etmeyın haftasına göre normal aralık gıbı duruyor. Zaten normal olması doktorunuz soyler. Sadece toplu bır bebek degış zayıf bir bebek olacak bellıkı. Önemli olan saglıklı olması 3500 dogup kuveze gırenler var allah korusun. Sıkmayın canınızı