feridelevent_08 Yumurtlamadan sonraki 16. günüm bugün … yumurtlamadan itibaren geçmeyen göğüs ağrım var test yaptım pozitife dönme ihtimali yok sanırım 🥺
yasemincicekkk feridelevent_08 geç döllenme ovülasyon takibi yapmayanlar için ihtimal oluyor . Eğer ovülasyon takibi yaptıysan, ovülasyon üzerinden 10 gün geçtiyse , gebelik olduğunda testte çıkardı canım
feridelevent_08 bebeimibeklerken33 düzenli ama yumurtlamalarımdan dolayı 3 5 gün atlıyor onun dışında hiçbir sorunum yok geçen ay kimyasal gebelik oldu şansım artarmış dediler ama yok Pozitife dönme ihtimali varmı acaba
Ebuses feridelevent_08 dönebilir neden olmasın geç döllenme falan olabilir ki bu forumda negatif görüp sonrasında pozitifi gören çok arkadaş var ümitlendirmek istemem tabiki umarım güzel haberler alırsın ♥️
bebeimibeklerken33 feridelevent_08 geç döllenme de olabilir canım en güzel zamanda kolaylıkla seni bulsun bebeğin☺️