Ozy 30+1olduk çok şükür kızımla kan sulandırıci kullandığım için hareketlerini takip ediyorum banda eskisi gibi hareket etmiyor gibi geliyor çok şükür sonra rahatlığını haftaya tahlil yapılacak ondan sonra muayene olacağım sabırsızlıkla bekliyorum inşallah 😍kıyafetleri yıkandı utulendi cantalarimiz hazır çok şükür hayırlısı ile doğumu bekliyoruz çalıştığım için zorlanıyorum 32. Haftyi bekliyorum izne çıkmak icincbide 5 yaşında çocuğum var dinlenmek ne mümkün 😊 inşallah hayırlısı ile sağlıklı sıhhatli gelir