Zuhaly 😁😁detaylıda bana direkt karın yağların yaşlanmış dedi Bi dr 😅 göbekli değilim ama karın yağlarım uzun süredir var, eritmediğimiz sürece kaldıkça yağlar setleşiyormuş bu sertleşme de ultrason kalitesini bozuyomuş . Perinatolog dr u bu şekilde izah etti , yaşlı yorumuna da çok gülmüştü aslında evet Bi nevi yaşlanıyo beklemekten demişti😂 ne kilolu anneler gördüm mis gibi netti rahim içleri, ama sen normal kiloda olmana rağmen, olan yağ dokun çok beklemiş sertleşmiş diye izah etti işte