Zeyno_01
Tam umudu kestiğim döngü zamanında adetime 5-6 gün kala ilişkiye girmiştim, çok açık pembe kanamam olmuştu o sırada. Ama öyle böyle değil,hani şakır şakır gelen bir kanamam olmadı ama ayıptır demesi yatak yine de batmıştı. Benim adetlerim düzenliydi. O yüzden şaşırmıştım daha çok erken diye ama dedim herhalde erken adet olacağım bekledim. Normalde böyle kanamadan sonra 1-2 gün içinde adet olurdum. Bekledim, baktım gelen bir şey yok. Hemen erken gebelik testi yaptırdım çizgi çıktı. Yine dedim bekleyeyim, bu sırada emin olmak için ilişkiye girdim herhangi bir kanama leke vs olmayınca emin oldum bu sefer normal kaset test yaptırdım net belli oldu. Adet gecikmesini falan beklemeden öğrendim işte o kanamadan sonra zaten bir acaba olmuştum. Takip ettim. Öğrendiğimde 5 haftam olmuştu bile ey gidi 😁