Kızlar ben Kasım ayında kürtaj olmak zorunda kaldım kürtaj olduktan sonra yumurtlamam da sıkıntılar yaşadım ve toplam sadece 3 kez regl olabildim sürekli her ay yumurtalık kisti oluşuyor doktorumla bu ay tedaviye başladık ama ben artık farklı bi doktor görüşü almak istiyorum önerebileceğiniz doktor hastane var mı bu konuyla alakalı