Kızlar selam , şu an 27 haftalık hamileyim doktora geçen hafta gittim bir sonra ki ramdevuyu bir ay sonraya verdi yaklaşık 31 . 32 haftalık olucam çok uzun değil mi süre sizce bayramdan önce kendim randavu almalı mıyım 28 haftadan sonra iki haftada bir kontrol olunması gerekşyo diyolar