Kızlar bir hafta önce kurtaj oldum ama kontrolde doktor biraz parça kaldığını onuda metiler diye bir ilaç verdi.Bu ilaçla kalanın temizleyeceğini söyledi ama bu ilaç olan az kanamayida dahada azalttı.Sizce normal mi bu durumu yaşayanlar var mi?Kürtajdan sonra neden kaldı onuda anlamadım 🙁🙁