Arkadaşlar bebeğim dönmüş ben dönerken hissetmiştim aslında hastaneye gittik baş aşağı dönmüş Nst bağlandım sancılar çıktı 2 cm açıklık varmış ama bu benim ilk gebeliğimde de vardı zaten bu arada gebeliğimin başından beri kanama yaşıyorum ciğer geliştirici ilaçlarla serumla durdurdular sancıları enfeksiyon da varmış bende oda tetiklemiş olabilir mi doktora kalsa hemen almak istedi sezeryanla zor direndik Allah aşkına benim gibi olup beneği haftasında doğan var mı