Mihribanb Merhaba arkadaşlar hayırlı sabahlar ben 16haftalik hamileyim idrar yolu enfeksiyon çıktı ve doktorum üromisin toz şaşe verdi ve ben sabah aç karnına içtim bı sıkıntı olur sabah sabah içtiğim için
emineaycyilmaz Mihribanb tek kullanımlı şaseler genelde gece yatmadan önce içilip mesanede kalmasını hedeflemek için yapılıyor aç karnına sabah içildiğini sanmıyorum
Dmr4520 Mihribanb gece içince zaten gebeyken sürekli wc ye kalkıyorsun bi anlamı olmuyordu o toz karışımın. Sabah içtiysen eğer tutabildiğin kadar tutarsın en azından