Arkadaşlar gümüş kapak kullandınız mı? Memnun kaldınız mı? Hangi marka, nereden aldınız? Ya da önerdiğiniz başka bir şey var mı?
Ben çok korkuyorum yara olmasından. Ablamı hem emzirip hem ağlarken gördüğümden beri çok korkuyorum. Yara olmaması için elimden geleni yapmaya çalışıcam. Tavsiyelerinizi bekliyorum 🤗