Benimde hayatımda belki de ilk kez 10 gün geciktim ve hamile olduğuma gerçekten çok inandım ama yaptığım tüm testler negatif çıkmıştı sonrasında kan verdim ve negatif çıktı daha sonra da hasta oldum muhtemelen kendimi öyle inandırdım ve tüm düzenimi etkiledim diye düşündüm