Aynev 38+4 olduk ve doktorum 1 haftalığına izne ayrılmış. Eğer doğumum gerçekleşirse ne yapacağımı bilmiyorum. İlk gebeliğim ve sırf doktor iyi diye baştan beri özele gidiyorum. Beni başka doktor doğurtacaksa ücretli doğum yapmama gerek varmı gerçekten 😕
Smbemdy Aynev doktorunuza sordunuz mu bunu oncesinde konusmus olmaniz lazim bazi doktorlar ozelde de olsa dogum icin poliklinik saati disinda doguma gelmiyor .
Ummuhanyeslova Çok stresli bir durum benimde en endişe duydugum şey gebelikte insan doktora güvenmek istiyor